"ČOVJEK KOJI ČITA ŽIVI TISUĆU ŽIVOTA PRIJE NEGO UMRE. ONAJ KOJI NIKAD NE ČITA, ŽIVI SAMO JEDAN."
George R. R. Martin
Pozivam vas na veliku avanturu - avanturu koju možete doživjeti čitajući! Jer - ne postoji problem niti nevolja koja se ne bi mogla ublažiti čitanjem. Trenutci koje provedemo u društvu s knjigom vode nas u neke nove i drukčije svjetove, otvaraju nam nove vidike.
Na poveznicama koje slijede lako ćete pronaći mnoge zanimljive knjige, lektirne i one koje to nisu. Nažalost, ove školske godine naša školska knjižnica neće biti otvorena za vas, ali zato ćemo se još više i ljepše družiti čim naša škola zaodjene novo ruho.
Stoga vam, za sada, dajem samo ove poveznice i molim vas - ne zaboravite da je čitanje jako, jako važno!
https://lektire.skole.hr/popis-djela-osnovna-skola/
vaša knjižničarka
DOME, SLATKI DOME
Pogledajte kako smo se družili s učenicima 1. razreda PO Predavac i njihovom učiteljicom Nikolinom Đurković:
Lektira na (malo) drugačiji način (office.com)
POŠTAR KOLBABA U NAŠOJ ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Školska je knjižnica ugodno mjesto na kojemu se učenike uvodi u svijet knjige i čitanja. Ako je to učinjeno na neuobičajen i zabavan način, a učenici su glavni „akteri“ radnje, veća je vjerojatnost da će im čitanje polako postajati sve bliskije i draže.
Nakon što su se 24. listopada učenici 2. razreda bolje upoznali s gospodinom Andersenom i njegovim bajkama, knjižničarka je za njih, u dogovoru s učiteljicom Renatom Koprivnjak, pripremila još jedno zanimljivo druženje. Tema je ovog puta bila Poštarska bajka Karela Čapeka, a svrha poticanje učenika na čitanje bajki i kratkih priča. Nakon ponavljanja osnovnih pojmova vezanih uz bajku, učenici su, potaknuti pitanjima, zajedno prepričali fabulu i prepoznali sva obilježja bajke (nestvarni likovi – poštarski patuljci; nestvarne radnje – otkrivanje sadržaja pisama kad ih patuljci stave na čelo, …). Naučili su da se tuđa pisma ne smiju otvarati, ali i da neka pisma mogu biti jako važna, pa je stoga obavezno točno, jasno i čitko napisati adresu onoga kome pismo šaljemo. U stvarnosti ipak ne postoje poštari koji će čak godinu i jedan dan tražiti onoga kome trebaju uručiti pismo, kao što je to učinio poštar Kolbaba!
Učenici su u skupinama rješavali nastavne listiće, u kojima je bilo različitih tipova zadataka, od rebusa do povezivanja slike i pojma. U nekim je zadatcima trebalo točan odgovor zaokružiti, precrtati, obojiti, u drugima dopisati, opisati … To je važno kako bi učenici shvatili da moraju pažljivo čitati zadatak i raditi točno prema uputama. Na sljedećem smo satu govorili o značenju pošte u svakodnevnom životu te zanimanju poštara. Učenici su prepričavali razne zgode i svoja iskustva vezana uz to. Pisali su kratka pisma osobama koje poznaju, a potom, prema uputama knjižničarke, izradili omotnice, stavili u njih svoja pisma i napisali adrese. Kako bi bila dokazana tvrdnja da je adresa na omotnici neophodna, učenik Patrik Matić vješto je odigrao ulogu pravog poštara, s pravom poštarskom kapom i torbom u koju su učenici ubacili svoja pisma, a našlo se tu i jedno bez adrese. I dok su ostali učenici rješavali još jedan mali zadatak (labirint kroz koji poštar Kolbaba treba doći do gospođice Marice), poštar je išao od razreda do razreda dijeleći pisma, a ono bez adrese uručio je Marici koju je odglumila Loreta Klasić.
A kako je sve izgledalo, pogledajte na fotografijama!
Radno vrijeme
Otvoreno za učenike i učitelje: | Stručni poslovi: | |
Ponedjeljak | 12.00 - 18.00 | 17.00 - 18.00 |
Utorak | 8.00 - 14.00 | 8.00 - 9.00 |
Srijeda | 12.00 - 18.00 | 17.00 - 18.00 |
Četvrtak KNJIŽNIČARI |
8.00 - 14.00 12.15 - 13.00 |
8.00 - 9.00 |
Petak KLJUČ |
8.00 - 14.00 12.15 - 13.00 |
8.00 - 9.00 |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
e-Matica |
Obrazovanje |
• Suradnici u učenju |
• Stručni skupovi |
• AZOO |
• MZOŠ |
• CARNet |
Dnevni tisak |
Bjelovar |
Pretraživanje |